Jak těžké je vybrat jméno
 
Jak těžké je vybrat jméno…

První funkční prototyp nosítka už byl na světě, už bylo jasné, že se myšlenky na vlastní nosítko nevzdáme a nastal čas na vymyšlení jména. Nevěřili byste, jak obtížné to je:

1) název musí být optimistický, veselý ale i dostatečně důstojný -- jde přeci o výrobek pro děti

2) název by neměl být dlouhý -- kdo si to má pamatovat :)

3) jméno musí být internacionální, tedy bez českých háčků a čárek, ideálně takové, aby ho zvládly vyslovit všemožné lidské národy. A ehm, také aby v cizích jazycích neznamenalo něco pejorativního.

4) jméno už nesmí používat jiný výrobce produktů pro děti

5) musí být volná doména

6) jakýsi výzkum prokázal, že „mezi nejčastěji zastoupená písmena v názvech úspěšných firem patří A, E, L, N, O, R a S“

 

Je vám asi jasné, že nám to dalo docela zabrat. Prošli jsme stovky názvů řek, pohoří, hvězd, antických hrdinů, křestních jmen, nakonec došlo i na generátory náhodných spojení písmen. A pak jednou takhle náhodou, kibi brnklo o mé oči, několikrát jsem si to slovo v duchu zopakovala a bylo jasno.

A pro co se tedy původně používalo označení kibi? Kibi je nová předpona k označení velikosti kapacitu disků, staré měrné jednotky na moderní techniku již nebyly vyhovující.

 

Doufáme, že si na KiBi zvyknete tak snadno jako my sami!

Ze zákulisí - 26.07.2012 - Věra Kalousková
Kontaktní informace
info@kibi.cz
mobil: +420 730 854 506

Adporto s.r.o.
Kejzlarova 1677
500 12 Hradec Králové

Zdravotni nezávadnost
Testováno dle:
normy EN 13209-2:2005
- mechanická a chemická bezpečnost

vyhlášky č.84/2001 Sb.
- bezpečnost pro děti do 3 let
Doprava a platba
Poštovné pro všechna nosítka ZDARMA!
Platba: dobírkou, bank. převodem a platební kartou


Obchodní podmínky
Velkoobchod
Vítáme obchodníky, kteří by s námi rádi spolupracovali -- ať už formou prodeje v kamenných prodejnách, v e-shopu či na malých prezentacích. Pro informace o obchodních podmínkách nás prosím kontaktujte na emailu.
Copyright © 2014 - 2017 Adporto s.r.o. All Rights Reserved
    KiBi na Facebooku